dinsdag 5 mei 2009

Kijk mamma ik ben een giraf

Maandag was het een nationale feestdag (dinsdag ook trouwens) en dus besloten Dorian en ik om naar de dierentuin in Ueno park te gaan. Ook omdat het gratis was, tja Nederlanders blijven Nederlanders (anders was het alsnog maar 5 euro ofzo maar toch). Het was dus ook nogal druk, maar wel erg leuk. Helaas kwamen we er (in de rij voor het hok) achter dat ze geen panda meer hebben.....



















En ja ik moest een haarband met giraffe oren kopen!!!!

3 opmerkingen:

Josephine zei

Dag lief girafje,

Wat fijn dat je ook nog wat leuke dingen hebt kunnen doen de afgelopen dagen!

xxx

Mei zei

hey hey

shit joh, ik vorig jaar ook naar die dierentuin gaan he, kwam ik er ook achter dat die panda dood was -_-;;;

en ik maar naar dat hok blijven staren in de hoop dat het een grapje was ofzo -_-;

Judit uit Groningen zei

Hee Michelle, staat je leuk hoor, die oren. Leuk om te zien dat je het naar je zin hebt daar.
En wat lullig van die panda... sta je mooi voor aap! ( oh mee, een panda is een beer...)