maandag 8 juni 2009

Ben ik weer

Jezusmina
het is dus gewoon al een maand geleden dat ik voor het laatst gepost heb!
Dat had ik dus niet door......sorry
de tijd hier gaat veelste snel
Dus bij deze een kleine foto compilatie, aangezien ik dus heel veel fotos heb nu XD

Een Hello Kitty vormig ei
Zelf gemaakt met mn Hello Kitty ei vorm XD



Sarah's verjaardag in Yoyogi









En daarna nog even lekker eten bij ons in de buurt, in de 居酒屋 (drinken met eten erbij) in Jaren 40/50 stijl (op zn Japans dan)











En mn nieuwste grote hobby.... karaoke
dit zijn 2 verschillende keren... en 3.5 uur achter elkaar is nu de norm geworden geloof ik











Het keizerlijk paleis en de tuinen, met de wolkenkrabbers op de achtergrond











Weer eten en weer karaoke-en :D





De Yasukuni-shrine
Voor de gene die niet weten wat het is....ik zou zeggen Google het... wel heel mooi, maar een beetje dubbel
Oh en Dorian en ik die proberen een foto van onszelf met de shrine te maken, niet erg gelukt dus :D











Zo en hopelijk ben ik snel weer terug met een nieuwe post!!!

3 opmerkingen:

josephine zei

Heej, leuk om weer eens wat te lezen en foto's te zien!

We skypen van de week nog ff hé?

Groetjes en dikke zoenen,
MamaFien ;-)

Germaine zei

Hallo Michelle,

Het heeft effe geduurd maar hier dan toch een reactie op je Japan-escapades. Ik ben wel op de hoogte omdat ik je verhalen van Josephine hoor. Ik denk dat het ook wel eens leuk is om een reactie te lezen.

Zo te zien heb je veel lol, wordt er lekker gegeten en veel gezongen. Ik ben blij te merken dat je Oosterse studiereis je bevalt.

Aan je foto's te zien ontgaat je qua cultuur ook niet veel. Ze laten mooie en grappige dingen zien. Trouwens, je maakt mooie foto's.

Ik denk elke dag aan je en ik hoop dat de rest van je verblijf goed en aangenaam zal verlopen.

Groetjes en een dikke kus,
Germaine

Anoniem zei

Lief schatje,
wat geniet je er toch lekker van.
Wil je nog wel terug komen naar ons kikkerlandje? Het is al bijna julie. Het gaat wel snel allemaal he'. Slurp nog maar veel van dit alles op.
Heel veel liefs en dikke knuffels, van ome bob en tante jessica