woensdag 22 april 2009

Dagelijkse kost

Sorry voor het gebrek aan posts maar het is hier elke dag druk....
Daarnaast was ik van het weekend best wel een beetje ziek, hoewel ik geprobeerd heb dat te onderdrukken.
Maar op verzoek van mn mams een foto van waar we elke dag zitten, ik zal nog proberen een normale foto van binnen te maken.

Hier zitten we elke dag, lijkt groter dan het is, eigenlijk zitten we op een kleine afdeling van een verdieping van dit gebouw



Dit is het uitzicht vanaf mn kamer, ik zit op de 9e verdieping (bijna iedereen trouwens) en aangezien het raam maar 10 cm open kan is dit wat ik zie als ik mn hoofd daar door heen pers. Wel mooi, maar het raam is niet echt doorzichtig dus ik moet wel moeite doen om dit te zien.



Zondag zijn we nog even naar een park hier in de buurt gegaan, maar zoals je ziet hebben we daar ook huiswerk gedaan. Alhoewel, dit is niet helemaal waar, we hebben ook gevoetbald (ok ik niet, maar toch) en lol gehad om de rare Japanners aldaar. Zo zijn we een voetbal plek afgetrapt door een schreeuwende meneer, niemand weet eigenlijk waarom, ook de Japanners die daar waren niet.


1 opmerking:

Josephine zei

Leuk om wat foto's te zien! en jammer dat ik je heb gemist op Skype :-(