woensdag 8 april 2009

Don't make me wait


Nou eindelijk ben ik dan zover en ga ik eens wat typen op mn blogje.....
gisteren was een hele hectische dag... de vlucht viel me alles mee, alleen echt slapen lukt gewoon niet als je wordt gesandwicht tussen 2 stoelen. Maar we zijn heelhuids aangekomen en daarna hebben we eigenlijk de hele dag rondgerend om vanalles te regelen. De kamers zijn klein, maar wel met alles er in.... het enige wat echt vervelend is, is dat ik tot nu toe nog geen gewone coca cola light heb kunnen vinden.... alleen met citroen en extra vitamine C...

2 opmerkingen:

josephine zei

hoi mies,

jammer dat ik je gemist heb op msn!
enneh
extra vitamine c kan nooit kwaad
;-)

xxx

gidi zei

ha ha

Die verslaving was ik even vergeten. Maar het niet hebben van normale cola light vind ik ook wel een beetje raar.
Hoe zit het met de kaas? mis je die al?