maandag 6 april 2009

Today's the day

Eindelijk is het dan zo ver..... over een aantal uurtjes vlieg ik dan naar Japan. Ik moet zeggen dat ik het idee van 3 maanden naar Japan gaan niet zo eng vind, maar het 11,5 uur vliegen wel. Nou ja ook daar kom ik wel weer overheen.
Zo goed als alles is ingepakt, straks alleen nog een keertje kijken of er niet nog iets uit mn koffer kan want die 20 kilo komt wel heel dicht bij, of misschien zit ik er al overheen. 20 kilo is wel weinig voor 3 maanden hoor.....

Nou ja de volgende keer dat jullie me "spreken" zit ik in Japan..........

3 opmerkingen:

gidi zei

Hoi hoi

Wie had gedacht dat ik meer zou huilen dan jij.
Ga jouw, Dorian, Diana en Lucje echt missen.
Fijne tijd en zie jullie gauw.

Josephine zei

Heej Miesje,

Ook al huilde ik niet ;-) ik ga je vreselijk missen! Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en nu lekker gaat genieten daar!!

Dikke kus,
mamaFien

Unknown zei

Hallo Michelle,

Ik hoop dat je de 11,5 uur goed hebt doorstaan. Nou ik heb wel moeite gehad toen ik je zo zag weggaan hoor! De waterlanders welden op. Jammer dat ik je niet helemaal heb kunnen uitzwaaien.
Heel veel plezier in Japan en ik denk elke dag aan je.

Liefs en dikke zoenen van je st-moeder.