zondag 12 april 2009

Sakura Sake

Ok nu heb ik eindelijk internet dus even proberen of ik een aantal posts kan doen :D


Op woensdag zijn we na een korte rondleiding op het JNI naar het Yoyogi park gegaan om nog eventjes te genieten van de laatste kersenbloesem voordat ze uitgebloeid zijn.....heel erg mooi en erg gezellig







Daarna zijn we nog even naar de Meiji Jingu gegaan, heel apart ligt vlak eigenlijk midden in een heel druk deel van Tokyo maar toch is het er erg rustig.







Uiteraard moesten de jongens nog even met de hopen afval poseren die de kersenbloesem-kijkende mensen produceerden... er lag ook wel heel veel moet ik zeggen.


Al met al een vermoeiende dag.

*edit* uiteindelijk heeft het dus 2 dagen geduurd voor ik genoeg internet had om dit er op te zetten
en helaas kan ik de fotos er alleen klein opzetten omdat ik ze niet eerst op een andere site kan uploaden aangezien dat te veel tijd kost en mn internet dan weer weg is .....

1 opmerking:

josephine zei

leuke foto's!